"Time After Time" 和訳 Cyndi Lauper Tuck & Patti

Time After Time

Tuck & Patti - Time After Time (great version)
"Time After Time"
Writers: Robert Hyman / Cyndi Lauper
Sing: Tuck & Patti
和訳: 僕(Bouquet)


Lying in my bed
ベッドに寝そべって
I hear the clock tick,
時計の針が刻むごとに
And think of you
あなたのことを考える
Caught up in circles confusion -
堂々巡りに陥ってる
Is nothing new
悪い癖ね
Flashback - warm nights -
フラッシュバックする あの温かかった日々
Almost left behind
置き去りにしてしまった
Suitcases of memories,
思い出の詰まったスーツケース達
Time after -
時は過ぎていく。。。


Sometimes you picture me -
時々はあなたは私のことを考えるのかな
I'm walking too far ahead
ずっと前を私が歩いていて
You're calling to me, I can't hear
あなたは私を呼んでるけど、私には聞こえてないの
What you've said -
あなたが言ってたことは
Then you say - go slow -
それから、あなたは言うの「ゆっくり行ってよ 
I fall behind -
置いてきぼりじゃないか」
The second hand unwinds
時計の針は巻き戻っていく。。。


If you're lost you can look - and you will find me
迷ったとしても、君には見えるんだ、君はきっと僕を見つけるだろう
Time after time
何度だって
If you fall I will catch you - I'll be waiting
君が倒れそうになるなら、僕が君を抱きとめてみせる いつだってそうする
Time after time
ずっとずっとね


After my picture fades and darkness has
自分の姿が消えてゆき 闇夜が
Turned to gray
白けて来るのを
Watching through windows - you're wondering
窓ごしにずっと見つめてた  貴方(あなた)は思ってくれてるのね
If I'm OK
私は大丈夫なのかなって
Secrets stolen from deep inside
本心を見透かされてる気がする
The drum beats out of time -
鼓動が高鳴る。。。


If you're lost you can look - and you will find me
迷ったとしても、君には見えるんだ、君はきっと僕を見つけるだろう
Time after time
何度だって
If you fall I will catch you - I'll be waiting
君が倒れそうになるなら、僕が君を抱きとめてみせる いつだってそうする
Time after time
ずっとずっとね



If you're lost...
...Time after time
Time after time
Time after time
Time after time

×

非ログインユーザーとして返信する