Young And Foolish 和訳 Tony Bennet, Bill Evans Bouquet

Young And Foolish

Tony Bennett & Bill Evans - Young And Foolish


Written by: ALBERT HAGUE, ARNOLD B. HORWITT
sing: Tony Bennet
piano: Bill Evans
和訳:Bouquet


Young and foolish
若さと愚かさ
Why is it wrong to be
どうしていけないんだろう
Young and foolish?
若くて愚かでいては?
We haven't long to be
僕たちは、そのままではいられない


Soon enough the carefree days
あっという間に 気楽な日々も
The sunlit days go by
陽気な日々も過ぎ去っていく
Soon enough the bluebird has to fly
あっという間に 青い鳥は飛んでいってしまう


We were foolish
僕たちは愚かだったね
One day we fell in love
いつしか誰もが恋に落ちたんだ
Now we wonder
今じゃ不思議に思う
What were we dreaming of
何が僕らをあんなに夢中にさせたんだろうって


Smiling in the sunlight
溢れる日差しの中でほほ笑みを交わし
Laughing in the rain
雨が降っても笑い合っていた
I wish that we were
僕は思うんだ 僕らみんな
Young and foolish again
また若くて愚かになれたらどんなにいいだろうって


Smiling in the sunlight
溢れる日差しの中でほほ笑みを交わし
Laughing in the rain
雨が降っても笑い合っていた
I wish that we were
僕は思うんだ 僕らみんな
Young and foolish again
また若くて愚かになれたらどんなにいいだろうって







×

非ログインユーザーとして返信する