Creep 和訳 Radiohead Bouquet



Radiohead - Creep


Creep

Writters : Albert Hammond, Colin Greenwood, Edward OBrien, Jonathan Greenwood, Mike Hazlewood, Philip Selway, Thomas Yorke

和訳 : Bouquet



When you were here before
君がここにいた時
Couldn't look you in the eye
君の目をまともに見れなかったよ
You're just like an angel
君はまるで天使のようで
Your skin makes me cry
君の素肌に泣き出しそうだったよ


You float like a feather
君は羽毛のように浮遊してるみたいだったよ
In a beautiful world
美しい世界にいて


I wish I was special
僕が特別な存在だったら良かったのに
You're so fuckin' special
君は本当にめちゃくちゃ特別な存在だから


But I'm a creep
でも、僕は気持ち悪い奴でしかない
I'm a weirdo
僕は奇妙な奴でしかない
What the hell am I doing here?
一体全体、何で僕はここに存在してるんだろう
I don't belong here
僕に居場所なんかないのに


I don't care if it hurts
傷ついたって構いやしないさ
I wanna have control
正気でいたいだけなんだ
I want a perfect body
完璧な肉体が欲しいよ
I want a perfect soul
完璧な魂が欲しいよ


I want you to notice
君に気づいて欲しいよ
When I'm not around
僕がそばにいなくたって
You're so fuckin' special
君は本当にめちゃくちゃ特別な存在だから
I wish I was special
僕が特別な存在だったら良かったのに


But I'm a creep
でも、僕は気持ち悪い奴でしかない
I'm a weirdo
僕は奇妙な奴でしかない
What the hell am I doing here?
一体全体、何で僕はここに存在してるんだろう
I don't belong here
僕に居場所なんかないのに


She's running out the door
彼女がドアから飛び出していく
She's running out
彼女が走り去って行く
She run, run, run, run,
彼女が走り去って行く
Run
去って行く


Whatever makes you happy
君を幸せにできるなら何でもするのに
Whatever you want
君が望むなら何でもするのに


You're so fuckin' special
君は本当にめちゃくちゃ特別な存在だから
I wish I was special
僕が特別な存在だったら良かったのに


But I'm a creep
でも、僕は気持ち悪い奴でしかない
I'm a weirdo
僕は奇妙な奴でしかない
What the hell am I doing here?
一体全体、何で僕はここに存在してるんだろう
I don't belong here
僕に居場所なんかないのに


I don't belong here
僕に居場所なんかないのに


×

非ログインユーザーとして返信する