Tyla - Water 和訳 タイラ Bouquet


Tyla - Water - @ BIANCA 2023


Water 和訳 タイラ
Sing : Tyla
Writters : Believve / Rayo / Olmo Zucca / Jack LoMastro / Mocha Bands / Ari PenSmith / Tyla / Sammy Soso
和訳 : bouquet


Normally
いつもなら
I can keep my cool
冷静でいられるけど
But tonight, I'm wildin'
でも今夜は、本気が疼くの


I'ma be Yeah
私ったら そうよ
In a dangerous mood
危険な香りだわ
Can you match my timing?
付いて来れるかしら?


Tellin' me Yeah
言ってごらんなさいよ そうよ
That you really 'bout it
あんたの本当の気持ち
Why try hide it?
隠してるつもり?


Talk is cheap
口だけなら簡単ね
So show me
それなら見せてよ
That you understand how I like it
あんたが私をどれだけわかってるのか


Can you blow my mind?
私の心を震えさせてくれるの?
Set off my whole body
私の体ごと震えさせてくれるの?


If I give you my time
私の時をあなたに委ねたなら
Can you snatch my soul from me?
私の魂までも奪えるって言えるの?


I don't wanna wait
待ちきれないの
Come take it
奪いに来て
Take me where I ain't been before
知らない世界に連れて行って


Can you blow my mind?
私の心を震えさせてくれるの?
Set off my whole body (Whole body)
私の体ごと震えさせてくれるの?


Make me sweat
汗ばむほどに
Make me hotter
もっと熱くして
Make me lose my breath
息もつけないほどに
Make me water
欲しくてたまらなくさせて


Make me sweat
汗ばむほどに
Make me hotter
もっと熱くして
Make me lose my breath
息もつけないほどに
Make me water
欲しくてたまらなくさせて


Hopefully you can last all night
出来るなら夜通しでもいいのよ
Don't get too excited (Ooh)
あんまり昂ぶってはいけないわ
Oh, privacy (Mm), you ain't gotta go nowhere
あぁ、秘密の園、やめなくていいの
You can stay inside it
そのままでいて


Can you blow my mind? (Oh)
私の心を震えさせてくれるの?
Set off my whole body
私の体ごと震えさせてくれるの?
If I give you my time (If I give you my time)
私の時をあなたに委ねたなら
Can you snatch my soul from me?
私の魂までも奪えるって言えるの?
I don't wanna wait
待ちきれないの
Come take it
奪いに来て
Take me where I ain't been before(Before)
知らない世界に連れて行って


Can you blow my mind?
私の心を震えさせてくれるの?
Set off my whole body (Whole body)
私の体ごと震えさせてくれるの?


Make me sweat
汗ばむほどに
Make me hotter
もっと熱くして
Make me lose my breath
息もつけないほどに
Make me water
欲しくてたまらなくさせて


Make me sweat
汗ばむほどに
Make me hotter
もっと熱くして
Make me lose my breath
息もつけないほどに
Make me water
欲しくてたまらなくさせて


×

非ログインユーザーとして返信する