My Foolish Heart 和訳 ビル・エヴァンス トニー・ベネット Bouquet



Tony Bennett & Bill Evans | Together Again | My Foolish Heart


My Foolish Heart
Writers : Ned Washington, Victor Young
Sing : Tony Bennett
Piano : Bill Evance
和訳 : Bouquet


The night is like a lovely tune
今宵は 美しき調べが流れ出るよう
Beware, my foolish heart
気をつけるんだ 愚かなり私の心よ
How white the ever constant moon
ほんに真白な月灯りがこぼれ出るよう
Take care my foolish heart
気をつけるんだ 愚かなり私の心よ


There's a line between love and fascinations
愛と恋煩いの一線を
It's hard to see on an evening such as this
見えなくさせる、そんな夜に


For they both give the very same sensation
そのどちらでも同じ様な気持ちになってしまうのは
When you're lost in the magic of a kiss
キスの魔法で 自分を見失ってしまうからなのか


Her lips are much too close to mine
彼女の唇が私の唇に触れそうになる
Beware, my foolish heart
気をつけるんだ 愚かなり私の心よ


But should our eager lips combine
二人の火照った唇が重なり合ったなら
Then let the fire start
やっぱり恋の炎は燃えていく


For this time it isn't fascination
今度こそは、恋煩いではないんだ
Or a dream that will fade and fall apart
消えて崩れ去る夢でもないんだ


It's love, this time it's love
そうだ愛なんだ、これこそが愛なんだ


My foolish heart.
愚かなり私の心よ





×

非ログインユーザーとして返信する