Real Thing - Pink Sweat$ (feat. Tori Kelly ) 和訳 Bouquet



Pink Sweat$ - Real Thing (feat. Tori Kelly) [Official Music Video]

Real Thing - Pink Sweat$ (feat. Tori Kelly ) 和訳


Sing : Pink Sweat$
Featuring : Tori Kelly
Writers : Geoffro Cause, Tori Kelly, Ruffin, Pink Sweat$, Dante Bowden & Aleksei Savchenko


和訳 : Bouquet


Your hand in mine
繋いだ君の手のぬくもりに
Is so divine
奇跡を感じるよ
The stars in the sky
満天の星が
Sing praises at night
夜空で賛美歌を歌ってるみたいに


Sunday morning, sunrise
日曜の朝に、朝日が差し込むように
Your eyes on me, collide
僕を覗き込む君の瞳、目が眩みそうだよ
Adore you, I do, no lie
愛おしくて、たまらない、嘘なんかない
I'm yours and you're mine for life
僕は君のもの そして君は僕のもの これからもずっと


You make me feel like heaven is a real place
君といると感じるんだ 天国は本当にあるんだって
I bet on us 'cause I know it's the real thing
間違いないさ だってそれが本当の事だってわかるから
You make me feel like heaven ain't so far away
君といると感じるんだ 天国はそんなに遠くにあるんじゃないって
'Cause with you I know I got the real thing
君といれば 本当の事がわかったって言えるんだ
Got the real thing
本当の事がわかったんだ
I got the real thing
僕は本当の事がわかったんだ
Got the real thing
本当の事がわかったんだ
With you, I know I got the real—
君といれば 本当の事がわかったって言えるんだ


Whеn you're touching me
あなたが私に触れる度に
Put my soul at easе
私の魂は安らいでいくの
Your love, so sweet, yeah
あなたの愛は、とても素敵よ、本当よ
The angels sing
天使たちが歌ってるみたいに


Sunday morning, sunrise
日曜の朝に、朝日が差し込むように
Your eyes on me, collide
私を覗き込むあなたの瞳、目が眩みそうよ
Adore you, I do, no lie
愛おしくて、たまらないの、嘘なんかないわ
I'm yours and you're mine for life
私はあなたのもの そしてあなたは私のもの これからもずっと


You make me feel like heaven is a real place
I bet on us 'cause I know it's the real thing
You make me feel like heaven ain't so far away
'Cause with you I know I got the real thing
Got the real thing (Thing)
I got the real thing (Got the real thing)
Got the real thing
With you, I know I got the real—


La-la-la-la
La-la-la-la
La-la-la-la
Real thing
La-la-la-la
La-la-la-la
La-la-la-la


You make me feel like heaven is a real place
I bet on us 'cause I know it's the real thing
You make me feel like heaven ain't so far away
'Cause with you I know I got the real thing

×

非ログインユーザーとして返信する