My Melancholy Baby 和訳 フランク・シナトラ Bouquet

My Melancholy Baby 和訳 


My Melancholy Baby (78 rpm Version)


My Melancholy Baby 和訳


Sing : Frank Sinatra
Lylics : George Norton , Maybelle E. Watson

Music : Ernie Burnett , Frankie Carle
和訳 : Bouquet


Come to me, my melancholy baby
僕のところにおいでよ 僕の物憂げなベイビー
Cuddle up and don't be blue
僕に寄り掛かってよ 落ち込んでちゃ駄目だよ


All your fears are foolish fancies, baby(maybe)
君の抱えてる恐れって、過ぎた妄想かもしれないよ ベイビー
You know Honey I'm in love with you
そうだよハニー 僕は君を愛しているよ


Every cloud must have a silver lining
憂いの反面には希望の光りがあるって言うだろ
Just wait until the sun shines through
太陽が晴れ渡らせてくれるまで待てばいいのさ


Smile my honey dear
笑っておくれよ 僕の大切な大好きな人
While I kiss away each tear
君の涙にお別れのキスをしてあげるから
Or else I shall be melancholy too
笑ってくれないと僕も悲しくなってしまうから


Smile my honey dear
笑っておくれよ 僕の大切な大好きな人
While I kiss away each tear
君の涙にお別れのキスをしてあげるから
Or else I shall be melancholy too
笑ってくれないと僕も悲しくなってしまうから



(maybe) 原曲はmaybeです。

×

非ログインユーザーとして返信する