Little Things 和訳 ワン・ダイレクション Bouquet


One Direction - Little Things
Little Things 

Sing : One direction
Writers:Edward Christopher Sheeran / Fiona Mackay Barclay BevanZayn

和訳:Bouquet(僕)


Your hand fits in mine like it's made just for me
君の手は僕の手にぴったり合うんだ まるで僕だけのために拵えられたみたい
But bear this in mind, it was meant to be
この事を心に留めておいて欲しい それは必然だったんだと
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
点と点を結んでいく 君の頬のそばかすもね
And it all makes sense to me...
やっと全部わかったんだ


I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
わかってるよ 笑った時に目がくしゃくしゃになるのを気にしてるってこと
You've never loved your stomach or your thighs, the dimples in your back at the bottom of your spine
ちょっぴり太ったおなかや太ももや腰に出来るくぼみだって気にしてるよね
But I'll love them endlessly
でも僕はそういうのも全部好きなんだ


I won't let these little things
こんなたわいもない事だから
Slip out of my mouth
口にしたりはしないけど
But if I do
もし口にするなら
It's you
だから君なんだ
Oh it's you
だから君なんだ
They add up to
全部ひっくるめて
I'm in love with you
大好きなんだ
And all these little things
君のたわいもない事まで全部


You can't go to bed without a cup of tea
寝る前に紅茶を飲まないとダメなんだよね
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
でもきっとそのせいだよ 寝言を言ってるのは
And all those conversations are the secrets that I keep
その時の会話のことは、秘密にしとくからさ
Though it makes no sense to me
まぁ意味は全然わかんないんだけどね


I know you've never loved the sound of your voice on tape
知ってるよ テープにとった自分の声を聞くのが好きじゃないって事
You never want to know how much you weigh, you still have to squeeze into your jeans
体重を測ってみるのも嫌がるし ジーパン履くのも一苦労してるよね
But you're perfect to me
それでも君は僕には最高さ


I won't let these little things
こんなたわいもない事だから
Slip out of my mouth
口にしたりはしないけど
But if it's true
本当のことを言うなら
It's you
それが君なんだ
Oh it's you
だから君なんだ
They add up to
全部ひっくるめて
I'm in love with you
大好きなんだ
And all these little things
君のたわいもない事まで全部


You'll never love yourself half as much as I love you
僕が君を愛する半分も、君は自分自身のことを愛そうとしないね
And you'll never treat yourself right darlin' but I want you to
君は自分をちゃんと大事にしようとしないんだ でも僕はそうして欲しいんだ
If I let you know I'm here for you
もし、僕が君のために生まれてきたと知ったなら
Maybe you'll love yourself like I love you, oh
君は自分自身をちゃんと愛してくれるかな 僕が君を愛しているみたいに


And I've just let these little things
こんなたわいもない事なのに
Slip out of my mouth
つい口にしてしまったけど
Cause it's you
それが君だからなんだ
Oh It's you
君だからなんだ
It's you
だから君なんだ
They add up to
全部ひっくるめて
I'm in love with you
大好きなんだ
And all these little things
君のたわいもない事まで全部


I won't let these little things
こんなたわいもない事だから
Slip out of my mouth
口にしたりはしないけど
But if it's true
本当のことを言うなら
It's you
それが君なんだ
It's you
だから君なんだ
They add up to
全部ひっくるめて
I'm in love with you
大好きなんだ
And all your little things
君のたわいもない事まで全部

×

非ログインユーザーとして返信する