Heaven 和訳 ナイル・ホーラン Bouquet


Niall Horan - Heaven (Official Video)


Heaven 和訳 ナイル・ホーラン 
Sing : Niall Horan 
Writers : Joel Little / John Ryan / Niall Horan / Tobias Jesso Jr.

和訳 : Bouquet



Strange light revolves around you
不思議な光が君を取り巻いている
You float across the room
君は浮遊しているよう
Your touch is made of something heaven can’t hold a candle to
君の気配は何か神々しくて圧倒されてしまう
You’re made of somethin’ new
君は何か特別なもののようだよ


Let’s not get complicated
複雑な事はよそうよ
Let’s just enjoy the view
その場を楽しもうよ
It’s hard to be a human
人間であることは大変だよね
So much to put an answer to
答えを出すことが多すぎるから
But that’s just what we do
でも僕らはやろうとしているんだ


God only knows where this could go
神様だけが、この恋の行く先を知っている
And even if our love starts to grow outta control
たとえ僕らの愛が制御不能に燃え上がり
and you and me go up in flames
君と僕は燃え尽きて終わったとしても
Heaven won’t be the same
天国は変わらないままあるだろうから


I’m havin’ revelations
僕は啓示を受けているみたいだ
You dance across the floor
君がフロアで踊り回るのを
Beyond infatuation
無我夢中になって見ているんだ
How I obsessively adore you
頭がおかしくなるほど君が慕わしい
That’s what I do
僕が今感じていることは
I believe I believe, I could die in your kiss
信じるとも 信じるとも  君のキスで死ねるはずだと
No it doesn’t get, doesn’t get better than this
あるわけない あるわけないんだ それ以上の幸せなんて


God only knows where this could go
神様だけが、この恋の行く先を知っている
And even if our love starts to grow outta control
たとえ僕らの愛が制御不能に燃え上がり
and you and me go up in flames
君と僕は燃え尽きて終わったとしても
Heaven won’t be the same
天国は変わらないままあるだろうから


God only knows where this could go
神様だけが、この恋の行く先を知っている
And even if our love starts to grow outta control
たとえ僕らの愛が制御不能に燃え上がり
and you and me go up in flames
君と僕は燃え尽きて終わったとしても
Heaven won’t be the same
天国は変わらないままあるだろうから


Heaven won’t be the same
天国は変わらないままあるだろうから


I believe I believe, I could die in your kiss
信じるとも 信じるとも  君のキスで死ねるはずだと
No it doesn’t get, doesn’t get better than, better than this
あるわけない あるわけないんだ それ以上の それ以上の幸せなんて


God only knows where this could go
神様だけが、この恋の行く先を知っている
And even if our love starts to grow outta control
たとえ僕らの愛が制御不能に燃え上がり
and you and me go up in flames
君と僕は燃え尽きて終わったとしても
Heaven won’t be the same
天国は変わらないままあるだろうから


God only knows where this could go
神様だけが、この恋の行く先を知っている
And even if our love starts to grow outta control
たとえ僕らの愛が制御不能に燃え上がり
and you and me go up in flames
君と僕は燃え尽きて終わったとしても
Heaven won’t be the same
天国は変わらないままあるだろうから


×

非ログインユーザーとして返信する