Don't miss you at all 和訳 Norah Jones Bouquet



Dont miss you at all - Norah Jones


Don't miss you at all 和訳


Singer : Norah Jones
Writers : Duke Ellington, Norah Jones

和訳 : Bouquet


As I sit and watch the snow
窓辺で雪を見上げてたの
Fallin' down
降ってくる雪を
I don't miss you at all
淋しくなんかないわ 全然


I hear children playin' laughin' so loud
子供たちのにぎやかな遊び声を聴いても
I don't think of your smile
あなたの笑顔なんか想うわけないじゃない


So if you never come to me
もうあなたは、ここに戻って来ないのなら
You'll stay a distant memory
もうあなたは、遠い記憶になってしまうの


Out my window, I see lights going dark
外をよく見たら、光が暗くなっていくのがわかるわ
Your dark eyes don't haunt me
だからって、あなたの黒い瞳をずっと思い出すわけないじゃない


And then I wonder who I am
そしたら、私はどうあればいいって言うの
Without the warm touch of your hand
あなたの手の温もりも感じられもしないのに


And then I wonder who I am
そしたら、私はどうあればいいって言うの
Without the warm touch of your hand
あなたの手の温もりも感じられもしないのに


As I sit and watch the snow
窓辺で雪を見上げてたの
Fallin' down
降ってくる雪を
I don't miss you at all
淋しくなんかないわ 全然


I don't miss you at all
淋しくなんかないわ 全然


I don't miss you at all
淋しくなんかないわ 全然


×

非ログインユーザーとして返信する