Just in Time 和訳 Tony Bennet, Michael Bublé, Bouquet



Tony Bennett - Just in Time (from Duets: The Making Of An American Classic)
1分20秒辺りから演奏が始まります。


Just in Time 和訳


Singers : Tony Bennet, Michael Bublé
Lylics : Adolph Green, Betty Comden
Music : Jule Styne
和訳 : Bouquet



Just in time, I found you just in time
ギリギリだったの、あなたを見つけたの ギリギリで
Before you came, my time was runnin' low
あなたが来る前の私は、精も根も尽きるところだったわ
I was lost, the losin' dice were tossed
迷った挙句、ツキにも見放され
My bridges all were crossed, nowhere to go
八方塞がりで、行き場もなかったわ


Now you're here and now I know just where I'm goin'
今や私にはあなたがいる、そして今や私は行き先を知っている
No more doubt or fear, I found my way
何の疑いも恐れもないの、私は自分の道を見つけたの
For love came just in time
愛がギリギリでやって来たからよ
You found me just in time
あなたが私を見つけてくれたからよ、ギリギリで
And changed my lonely life that lovely day
そしてあなたが私の寂しかった毎日を、こんなにも愛しい日々に変えてくれたからよ


Mm, We were lost, the losin' dice were tossed
俺達は迷った挙句、ツキにも見放され
Our bridges all were crossed, nowhere to go
八方塞がりで、行き場もなかったんだ
Now we're here and now we know just where we're goin'
でも今や俺達には君がいる、そして今や俺達は行き先を知っている
No more doubt or fear, We found our way
何の疑いも恐れもないんだ、俺達は俺達の道を見つけたんだ
For love came just in time
愛がギリギリでやって来たからさ
We found you just in time
君を見つけたからさ、ギリギリで
And changed my lonely life that lovely day
そして君が俺達の寂しかった毎日を、こんなにも愛しい日々に変えてくれたからさ


Changed our lonely life that lovely day
君が俺達の寂しかった毎日を、こんなにも愛しい日々に変えてくれたんだ




ジャズピアニストの大林武司さんのライブを見に行ってきました。
アンコールで演奏したのがこの曲でした。
本当に素晴らしいジャズピアニストです。
ずっと応援してます!
広島弁丸出しでほんまにおもろいわww







×

非ログインユーザーとして返信する