Baby I’m A Fool - Melody Gardot メロディ・ガルドー 和訳 Bouquet



Melody Gardot - Baby I'm A Fool (Official Video)



Baby I’m A Fool

Sing : Melody Gardot
Writers : Melody Gardot


How was I to know that this was always
わかりっこないわ こういうのがいつもの
Only just a little game to you?
ただのお遊びだったなんて あなたにとってはね
All the time I felt you gave your heart
いつも感じてたわ あなたは私に心を尽くしてくれてるって
I thought that I would do the same for you
だから私もあなたに、同じ様にしたいと思ったの
Tell the truth, I think I should have
でも正直に言えばね、やっぱり
Seen it coming from a mile away
あの時に気づくべきだったわね
When the words you say are
あなたは、こう言ったのよ
Baby, I'm a fool who thinks it's cool to fall in love
ベイビー、俺は恋に恋する愚かな男さ 


If I gave a thought to fascination
惹かれる気持ちを自分に問い直してはみても
I would know it wasn't right to care
そうすべきじゃないとは、わかっていたはず
Logic doesn't seem to mind that
でも理屈じゃないの だって
I am fascinated by your love affair
私はあなたとの情事に溺れていたかったの
Still my heart would benefit from
今も、私の心は満たされるの
A little tenderness from time to time but never mind
ちょっとした時の、ほんの少しの優しで でも気にしないで
Cause baby, I'm a fool who thinks it's cool to fall in love
だってベイビー、私は恋に恋する愚かな女だもの


Baby, I should hold on just a moment
ベイビー、ちょっと待つべきだと思うの
And be sure it's not for vanity
虚栄心なんて取り払ってみるわ
Look me in the eye and tell me
その瞳で私を見つめて そして言って
Love is never based upon insanity, yeah
愛は愚行の上に成り立つものではないって ええ、そうよ
Even when my heart is beating
私の胸が高鳴っているなら
Hurry up the moment's fleeting
急ぐのよ 時は儚いわ
Kiss me now, don't ask me how
今すぐキスして、何も言わずに


Cause baby, I'm a fool who thinks it's cool to fall
だってベイビー、私は恋に恋する愚かな女だもの
Baby, I'm a fool who thinks it's cool to fall
ベイビー、私は恋に恋する愚かな女だもの
And I would never tell 
そして決して言わないから
if you became a fool and fell in Love
あなたが本当の愚か者になって 本当の恋に落ちても

×

非ログインユーザーとして返信する