I Look to You 和訳 ホイットニー・ヒューストン Bouquet

I Look to You 歌詞和訳 ホイットニー・ヒューストン


Whitney Houston - I Look to You (Official HD Video)



I Look to You 和訳 ホイットニー・ヒューストン


Sing : Whitney Houston
Writer : R. Kelly
和訳 : Bouquet


As I lay me down,
この身を横たえた時には
Heaven hear me now.
天よ 私の声はもう届いているのでしょう
I'm lost without a cause
理由もなく惑うばかりでいます
After giving it my all.
これまで懸命に生きては来たけれど


Winter storms have come
冬の嵐がやって来て
And darkened my sun.
そして私の太陽を隠してしまうのでしょう
After all that I've been through
それを通り越したその後に
Who on earth can I turn to?
一体誰に、私は頼ることができましょうか


I look to you.
あなたを見ていますよ
I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ
After all my strength is gone,
私の力が失われたとしても
In you I can be strong
あなたの中で 私は強くなれるのです
I look to you.
あなたを見ていますよ
I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ
And when melodies are gone,
そして奏でる旋律が失われたとしても
In you I hear a song.
あなたの中で 私は歌を聞くことができるのです
I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ


About to lose my breathe,
息も続かなくなってきて
There's no more fighting left,
残された気力も無くなってきて
Sinking to rise no more,
浮上することはもはや出来ず、沈むしかない
Searching for that open door.
それでも、開くドアを探し続けるしかないのです


And every road that I've taken
私が歩んで来たどの道も
Led to my regret.
悔やんでも後戻りは出来ないものでした
And I don't know if I'm going to make it.
やれるかどうかさえわからない
Nothing to do but lifted my head
どうすればいいのかもわからない それでも顔を上げて進んだのです


I look to you.
あなたを見ていますよ
I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ
And when all my strength is gone,
私の力が失われたとしても
In you I can be strong
あなたの中で 私は強くなれるのです
I look to you.
あなたを見ていますよ
I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ
And when melodies are gone,
そして奏でる旋律が失われたとしても
In you I hear a song.
あなたの中で 私は歌を聞くことができるのです
I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ


My levees are broken (Oh Lord)
自己の堤防が決壊して(あぁ神様)
My walls have come(Coming down on me)
自己の壁が迫ってきて(この身のうえにのしかかる)
Crumbling down on me(All the rain is falling.)
この身をねじ伏せる(大雨がこの身を打ち付ける)
The rain is falling (Woo!)
大雨が打ち付ける
Defeat is calling (Set me free)
敗北に打ちのめされる(自由にさせてください)
I need you to set me free.
私を自由にさせてください
Take me far away from the battle.
私を闘争から連れ出してください
I need you.
あなたが必要なんです
Shine on me.
私を照らしていてください


I look to you.
あなたを見ていますよ
I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ
After all my strength is gone,
私の力が失われたとしても
In you I can be strong
あなたの中で 私は強くなれるのです
I look to you.
あなたを見ていますよ
I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ
And when melodies are gone,
そして奏でる旋律が失われたとしても
In you I hear a song.
あなたの中で 私は歌を聞くことができるのです
I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ


I look to you.
あなたを見ていますよ


I look to you.
いつも、あなたを見ていますよ

×

非ログインユーザーとして返信する