Story of My Life 和訳 ワン・ダイレクション One Direction Bouquet

Story of My Life  One Direction

One Direction - Story of My Life


Story of my life


Sing:One Direction
Writers:Julian Bunetta Tiziano Ferro Jamie Scott John Ryan Louis Tomlinson Liam Payne Niall Horan Harry Styles Zayn Malik
和訳:Bouquet(僕)


Written in these walls are the stories that I can't explain
僕を取り囲む塀に刻まれているのは、自分では説明不能な筋書き
I leave my heart open
放心状態のまま
But it stays right here empty for days
筋書きはやっぱりここにあるけれど、何日も空白のまま
She told me in the morning
その朝、彼女は言ったんだ
She don't feel the same about us in her bones
生まれつき、私達は一緒になれないと感じるの
It seems to me that when I die
僕が死んだなら
These words will be written on my stone
この言葉は墓石に刻まれる言葉になり得るとさえ思う


And I'll be gone, gone tonight
僕は旅立つよ 旅立つんだ今夜
The ground beneath my feet is open wide
僕の股下の地面は大きく2つに引き裂かれていく
The way that I've been holding on too tight
引き裂かれぬように必死に堪えていたけれど
With nothing in between
その必要なんてもう無いんだ


The story of my life
僕の人生はいつもこう
I take her home
彼女を家まで連れて行く
I drive all night
夜通しドライブして
To keep her warm
彼女を夢中にさせる

And time is frozen (The story of, the story of)
そしてそれから時間が凍りつく時が来る

The story of my life
僕の人生はいつもこう
I give her hope
彼女に希望を与え
I spend her love
彼女に愛を尽くす
Until she's broke inside
彼女の中で何かが壊れるまで
The story of my life (The story of, the story of)
僕の人生はいつもこう


Written on these walls are the colours that I can't change
僕を取り囲む塀に彩られているのは、自分では変えられない色模様
Leave my heart open
放心状態のまま
But it stays right here in its cage
色模様はやっぱりここにあるけど、この檻に囚われたまま
I know that in the morning, now
分かってる また朝になれば
I'll see us in the light up on the hill
朝日に照らされて、丘の上に立つ事が出来るだろうって
Although I am broken, my heart is untamed still
僕は傷ついているけれど、僕の心はまだへこたれてはいない


And I'll be gone, gone tonight
僕は旅立つよ 旅立つんだ今夜
The fire beneath my feet is burning bright
僕の足元の炎は明るく燃えている
The way that I've been holding on so tight
こんなにも必死に抱えてきたけれど
With nothing in between
その必要なんてもう無いんだ


The story of my life
僕の人生はいつもこう
I take her home
彼女を家まで連れて行く
I drive all night
夜通しドライブして
To keep her warm
彼女を夢中にさせる

And time is frozen (The story of, the story of)
そしてそれから時間が凍りつく時が来る


The story of my life (The story of, the story of)
僕の人生はいつもこう
I give her hope
彼女に希望を与え
I spend her love
彼女に愛を尽くす
Until she's broke inside
彼女の中で何かが壊れるまで
The story of my life (The story of, the story of)
僕の人生はいつもこう


And I been waiting for this time to come around
こんな時が来るのを待っていたのかもしれない
But, baby, running after you
ベイビー、君を追いかけていくのは
Is like chasing the clouds
まるで雲を掴むようなものだよ


The story of my life
I take her home
I drive all night
To keep her warm
And time is frozen


The story of my life
I give her hope (Give her hope)
I spend her love
Until she's broke inside
(Until she's broke inside)
The story of my life


The story of my life
The story of my life
The story of my life

×

非ログインユーザーとして返信する