"Rise Up" Andra Day 歌詞和訳 Bouquet



Andra Day - Rise Up [Official Music Video] [Inspiration Version]
"Rise Up"

Sing: Andra Day
Writer(s): ANDRA DAY, BATIE CASSANDRA MONIQUE
歌詞和訳: Bouquet(僕)


You're broken down and tired
打ちひしがれ 疲れ果ててしまったのね
Of living life on a merry-go-round
目まぐるしく巡る毎日の暮らしの中で
And you can't find the fighter
そしてあなたはそれに立ち向かう気力を見つけられないでいる
But I see it in you so we gonna walk it out
でも私はあなたにそれがあるとわかってる だからそんな考えは振り払って進むの
Move mountains
奇跡を起こすのよ
We gonna walk it out
振り払って進みましょう
And move mountains
奇跡を起こすのよ


And I'll rise up
私は起き上るわ
I'll rise like the day
起き上るわ お日様が昇りくる毎日のように
I'll rise up
私は起き上るわ
I'll rise unafraid
恐れたりしないで 立ち上がるわ
I'll rise up
私は起き上るわ
And I'll do it a thousand times again
何度でも何度でもやってみせる


And I'll rise up
私は起き上るわ
High like the waves
波のように高く
I'll rise up
私は起き上るわ
In spite of the ache
痛みがあったとしても
I'll rise up
私は起き上るわ
And I'll do it a thousand times again
何度でも何度でもやってみせる


For you
あなたのために
For you
あなたのために
For you
あなたのために
For you
あなたのために


When the silence isn't quiet
静寂が重くのしかかってきて
And it feels like it's getting hard to breathe
息することさえ出来ないように感じている
And I know you feel like dying
あなたは自分が死んでるようにさえ感じているのね
But I promise we'll take the world to its feet
でも信じて 私たちは立ち上がってその世界に行けるの
Move mountains
奇跡を起こすのよ
Bring it to its feet
さぁ、立ち上がるのよ
Move mountains
奇跡を起こすのよ


I'll rise up
私は起き上るんだ
I'll rise like the day
起き上るんだ お日様が昇りくる毎日のように
I'll rise up
私は起き上るんだ
I'll rise unafraid
恐れたりしないで 立ち上がるんだ
I'll rise up
私は起き上るんだ
And I'll do it a thousand times again
何度でも何度でもやってみせるんだ


For you
あなたのために
For you
あなたのために
For you
あなたのために
For you
あなたのために


All we need all we need is hope
私たちの全てが必要とするもの それは希望よ
And for that we have each other
それはお互いが 互いの為に持ち合うものよ
And for that we have each other
それはお互いが 互いの為に持ち合うものよ
And we will rise
立ち上がるのよ
We will rise
立ち上がるのよ
We'll rise
立ち上がるのよ
We'll rise
立ち上がるのよ


I'll rise up
私は起き上るわ
Rise like the day
お日様が昇りくる毎日のように
I'll rise up
私は起き上るわ
In spite of the ache
痛みがあったとしても
I will rise a thousands times again
何度でも何度でも立ち上がるわ


And we'll rise up
私たちは起き上るの
Rise like the waves
波のように起き上るの
We'll rise up
私たちは起き上るの
In spite of the ache
痛みを伴うとしても
We'll rise up
私たちは起き上るの
And we'll do it a thousands times again
私たちは何度でも何度でもそれをやってみせるの


For you
あなたのために
For you
あなたのために
For you
あなたのために
For you
あなたのために

×

非ログインユーザーとして返信する