"Venus" Shocking Blue 歌詞 和訳 Bouquet


Shocking Blue - Venus (Video)


"Venus"


Sing: Shocking Blue
Writer(s): LEEUWEN VAN ROBERT H J ROB
歌詞和訳: Bouquet (僕)


A goddess on a mountain top
頂きに君臨する憧れの的
Was burning like a silver flame
銀炎を纏ってるような出で立ち
The summit of beauty and love
美貌と愛の極致
And Venus was her name
その名もヴィーナス


She's got it
彼女は欲しいまま
Yeah baby, she's got it
そうよ 坊や 彼女は欲しいまま
Well, I'm your Venus
そうよ 私があなたのヴィーナス
I'm your fire
あなたの燃え上がる火
At your desire
あなたの欲望のままに


Well, I'm your Venus
そうよ 私があなたのヴィーナス
I'm your fire
あなたの燃え上がる火
At your desire
あなたの欲望のままに


Her weapons were her crystal eyes
彼女の武器は水晶玉のような瞳
Making every man mad
男達を狂わせる
Black as the dark night she was
闇夜のような漆黒の衣を纏う
Got what no one else had
誰も持ち得ないそれを


She's got it
彼女は欲しいまま
Yeah baby, she's got it
そうよ 坊や 彼女は欲しいまま
Well, I'm your Venus
そうよ 私があなたのヴィーナス
I'm your fire
あなたの燃え上がる火
At your desire
あなたの欲望のままに


Well, I'm your Venus
そうよ 私があなたのヴィーナス
I'm your fire
あなたの燃え上がる火
At your desire
あなたの欲望のままに


She's got it
彼女は欲しいまま
Yeah baby, she's got it
そうよ 坊や 彼女は欲しいまま
Well, I'm your Venus
そうよ 私があなたのヴィーナス
I'm your fire
あなたの燃え上がる火
At your desire
あなたの欲望のままに


Well, I'm your Venus
そうよ 私があなたのヴィーナス
I'm your fire
あなたの燃え上がる火
At your desire
あなたの欲望のままに

×

非ログインユーザーとして返信する