I Feel Love ベンジーのテーマ Benji 和訳 bouquet


I Feel Love (Benji's Theme)


 I Feel Love
sing: Charlie Rich 
Writers: Euel Box, Betty Mccrary Box
和訳: 僕(bouquet)


I feel love
愛を感じるよ
 all around
辺り一面に
I can feel it 
僕には見えるんだ
shining down
それが光り輝いて降り注いでいるのが
It lights up the day like the morning sun
毎日をまるで朝陽のように照らしてる
Reaching out and touching everyone
どこにだって届いて当たってる 誰のもとにもね


I feel love 
愛を感じるよ
all day long
一日中
Like a promise, like a song
それはまるで約束事のよう、まるで歌のよう
And it's feeling good like I knew it would
それはとっても気持ちのいいもの 生まれる前から知ってたみたいに
Everywhere I go, I feel love
どこに行ったって 僕は愛を感じるよ


I feel love,
愛を感じるよ
yes I do
うん本当に感じる
I can feel it,
僕には見えるよ
so can you
君にだって見えるはず
It's a rainbow 
それは虹のよう
washing rainy skies away
雨空を消し去って
Bringing back another sunny day
新しい青空を連れてくる


I feel love
愛を感じるよ
 everywhere
そこらじゅうに
It's like magic 
まるで魔法のように
in the air
ここに存在している
Yeah, it's me loving you loving everyone
そう、それは僕だよ 君を大好きな僕だよ みんなを大好きな僕だよ
Everywhere I go, I feel love
どこに行ったって 愛を感じるよ


Love, Love, Love's the answer
愛、愛、愛が答えなんだよ
Love's the only way
愛することこそがたった一つの道なんだよ
Sunshine can it come and go 
陽の光は照らしたり陰らせたりするけれど
But love is here to stay
だけど愛はそのままでここにあるんだよ


I feel love
愛を感じるよ
all day long
一日中
Like a promise, like a song
それはまるで約束事のよう、まるで歌のよう
And it's feeling good like I knew it would
それはとっても気持ちのいいもの 生まれる前から知ってたみたいに
Everywhere I go, shining down on me 
どこに行ったって 僕を照らしてくれる
all around me
僕の周り中で
I feel love
愛を感じるよ

×

非ログインユーザーとして返信する