True Colors シンディ・ローパー 和訳 bouquet

"True Colors”

Cyndi Lauper - True Colors


True Colors
Cyndy Lauper


You with the sad eyes
悲しい目をした君へ
Don't be discouraged
挫けたりしないでよね
Oh I realize
私も痛感してるわ
It's hard to take courage
勇気を出すのって難しいって


In a world full of people
人々で溢れかえってるこの世の中で
You can lose sight of it all
容易く自分を見失ったり
And the darkness inside you
不安な心で
Can make you feel so small
容易すく縮こまってしまうものね


But I see your true colors
でも私は、あなたの真の姿がわかるの
Shining through
内面から輝いて見えるわ
I see your true colors
あなたの真の姿がわかるの
And that's why I love you
だからこそ、あなたを愛してるんだわ
So don't be afraid to let them show
みんなに見せるのを怖がらないで
Your true colors
あなたの真の姿を
True colors are beautiful,
真の姿は美しいわ
Like a rainbow
空を駆ける虹のように


Show me a smile then,
笑顔も見せてよね それから
Don't be unhappy, can't remember
落ち込んでちゃだめよ 思い出せないわ
When I last saw you laughing
あなたが笑ったのを見たのがいつだったか


If this world makes you crazy
もし、この世界があなたを混乱せてしまって
And you've taken all you can bear
じっと我慢するしかないんだったら
You call me up
私を呼んでよ
Because you know I'll be there
ほら、直ぐに駆けつけるから



And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow


[Whisper:] Can't remember, when I last saw you laugh.


If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there


And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors
True colors are shining through


I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow.

×

非ログインユーザーとして返信する