Someday Sugar Ray 和訳 bouquet


スマホでyoutubeが見れない場合は記事をリロードしてください
Someday
Song by Sugar Ray
訳:僕 (bouquet)


Someday
いつか
When my life has passed me by

僕の人生が過ぎ去ろうとする時
I'll lay around and wonder why you were always there for me

僕はうつろになりながら、なんで君はずっと僕の傍にいてくれたんだろうって思うだろう
One way

なんとかして
In the eyes of a passer by

そのへんの人の目を使ったりとか
I'll look around for another try

どうにか別の方法を見つけ出して、そして君を見てるよ
And I'll fade away

そして消えていくんだ

Just close your eyes and I'll take you there

君が目を閉じるだけで、僕は君を連れていくよ
This place is warm without a care

そこは暖かくて、何の心配も無い世界
We'll take a swim in the deep blue sea

僕らは深く青い海を泳ぐんだ
I go to leave as you reach for me

君が僕に追いつきそうになると、僕は離れていく
Some say

みんなは言う
Better things will come our way

そのうちいいこともあるさって
No matter what they try to say you were always there for me

そんな気休めなんて気にも留めず、君はいつも僕の傍にいてくれた
Someway

どうにかして
When the sun begins to shine

太陽が輝きだして
I hear a song from another time

いつか聞いたあの曲が聞こえたら
And I'll fade away

僕は消えていくよ
And I'll fade away
僕は消えていくよ


Just close your eyes and I'll take you there
君が目を閉じるだけで、僕は君を連れていくよ
This place is warm without a care
そこは暖かくて、何の心配も無い世界
We'll take a swim in the deep blue sea
僕らは深く青い海を泳ぐんだ
I go to leave as you reach for me
君が僕に追いつきそうになると、僕は離れていく


Oh, come on
あぁ、いいかい
Someone said you tried to long (you will pass me by) 

誰かが言った、お前は欲張り過ぎだって(君は通り過ぎるだろう)
Someone said we got it all wrong (all wrong)
誰かが言った 僕らは誤解していたって(すべて間違い)
Someone said you tried to long (you will pass me by)
誰かが言った、お前は欲張り過ぎだって(君は通り過ぎるだろう)

Every thinks were right belong
全ての考えは一理ある

So far, so long, so far away

とても遠く、とても長く、はるかに遠く
So far, so long, so far away (away, away)

とても遠く、とても長く、はるかに遠く

Someday
いつか
When my life has passed me by
僕の人生が過ぎ去ろうとする時
I'll lay around and wonder why you were always there for me
僕はうつろになりながら、なんで君はずっと僕の傍にいてくれたんだろうって思うだろう
One way
なんとかして
In the eyes of a passer by
そのへんの人の目を使ったりとか
I'll look around for another try
どうにか別の方法を見つけ出して、そして君を見てるよ
And I'll fade away
そして消えていくんだ
And I'll fade away
And I'll fade away
And I'll fade away
And I'll fade away
And I'll fade away
(someday)
And I'll fade away

×

非ログインユーザーとして返信する