What A Difference A Day Made 和訳 bouquet


Jamie Cullum - What A Difference A Day Made



What A Difference A Day Made


Song by Jamie Cullum


訳・僕(bouquet)


What a difference a day made,
ただの一日でなんという違いなんでしょう
twenty four little hours
24時間ばかりの時間が
Brought the sun and the flowers where there use to be rain
太陽と花達を連れてきたの、そこは雨ばっかりだったのに
My yesterday was blue, dear
昨日までの私は憂鬱だったわ、愛しい人よ
Today I'm a part of you ,dear
それが今日は私はあなたのものなの、愛しい人よ
My lonely nights are through, dear
私の孤独な夜は通り過ぎて行くわ、愛しい人よ
Since you said you were mine

あなたが私を自分のものと言ったからよ

Oh, what a difference a day made

あぁ、ただの一日でなんという違いなんでしょう
There's a rainbow before me

私の前には虹がかかっていて
Skies above can't be stormy 

空ははるかに高く、嵐なんて寄せ付けないわ、
since that moment of bliss

至福の時間だからよ
That thrilling kiss
ときめきの口づけをしたからよ。
It's heaven when you find romance on your menu

天国というのは、自分の中にロマンスを見つけることなのね
What a difference a day made

ただの一日でなんという違いなんでしょう
And the difference is you, is you

その違いはあなたがいるからよ、そうよあなたよ。


My yesterday was blue, dear
昨日までの私は憂鬱だったわ、愛しい人よ
Today I'm a part of you ,dear
それが今日は私はあなたのものなの、愛しい人よ
My lonely nights are through, dear
私の孤独な夜は通り過ぎて行くわ、愛しい人よ
Since you said you were mine
あなたが私を自分のものと言ったからよ
Oh, what a difference a day made
あぁ、ただの一日でなんという違いなんでしょう
There's a rainbow before me
私の前には虹がかかっていて
Skies above can't be stormy
空ははるかに高く、嵐なんて寄せ付けないわ、
since that moment of bliss
至福の時間だからよ
That thrilling kiss
ときめきの口づけをしたからよ。
It's heaven when you find romance on your menu
天国というのは、自分の中にロマンスを見つけることなのね
What a difference a day made
ただの一日でなんという違いなんでしょう
And the difference is you, is you
その違いはあなたがいるからよ、そうよあなたよ。

×

非ログインユーザーとして返信する