Why Does It Always Rain On Me? トラヴィス 和訳 bouquet


スマホでyoutubeが見れない場合は記事をリロードしてください。


Why Does It Always Rain On Me?
Song by Travis
訳:僕(bouquet)


I can't sleep tonight
今夜は眠れないんだ
Everybody saying everything's alright
みんなは大丈夫だって言ってくれるけど
Still I can't close my eyes
やっぱり眼が冴えてしまう
I'm seeing a tunnel at the end of all these lights
僕はこの光の果ての地下道を見てるんだ


Sunny days
晴れた日々よ
Where have you gone?
どこに行っちゃったんだ?
I get the strangest feeling you belong

君も抱いてるような最高に妙な気分だ


Why does it always rain on me?
なんで僕には雨ばっかり降るんだろ?
Is it because I lied when I was seventeen?
17歳のときに嘘をついたから?
Why does it always rain on me?
なんで僕には雨ばっかり降るんだろ?
Even when the sun is shining
太陽が出てる時でさえ
I can't avoid the lightning
僕は雷を避けられないんだろうね


I can't stand myself
自分の存在に耐えられないんだ

I'm being held up by an invisible man
見えない誰かに邪魔されてるんだ
Still life on a shelf
もうお手上げだよ
when I got my mind on something else
気を紛らわそうとしたって駄目なんだ


Sunny days
晴れた日々よ
Where have you gone?
どこに行っちゃったんだ?
I get the strangest feeling you belong
君も抱いてるような最高に妙な気分だ


Why does it always rain on me?
なんで僕には雨ばっかり降るんだろ?
Is it because I lied when I was seventeen?
17歳のときに嘘をついたから?
Why does it always rain on me?
なんで僕には雨ばっかり降るんだろ?
Even when the sun is shining
太陽が出てる時でさえ
I can't avoid the lightning
僕は雷を避けられないんだろうね


Oh, where did the blue skies go?
あぁ、青空はどこに行ってしまったというのだろう
And why is it raining so?
そして、どうしてこんなにも雨が降り続くのか
It's so cold
本当に寒いんだ


I can't sleep tonight
今夜は眠れないんだ
Everybody saying everything's alright
みんなは大丈夫だって言ってくれるけど
Still I can't close my eyes
やっぱり眼が冴えてしまう
I'm seeing a tunnel at the end of all these lights
僕はこの光の果ての地下道を見てるんだ


Sunny days
晴れた日々よ
Where have you gone?
どこに行っちゃったんだ?
I get the strangest feeling you belong
君も抱いてるような最高に妙な気分だ

Why does it always rain on me?
なんで僕には雨ばっかり降るんだろ?
Is it because I lied when I was seventeen?
17歳のときに嘘をついたから?
Why does it always rain on me?
なんで僕には雨ばっかり降るんだろ?
Even when the sun is shining
太陽が出てる時でさえ
I can't avoid the lightning
僕は雷を避けられないんだろうね


Oh, where did the blue skies go?
あぁ、青空はどこに行ってしまったというのだろう
And why is it raining so?
そして、どうしてこんなにも雨が降り続くのか
It's so cold
本当に寒いんだ


Why does it always rain on me?
なんで僕には雨ばっかり降るんだろ?
Is it because I lied when I was seventeen?
17歳のときに嘘をついたから?
Why does it always rain on me?
なんで僕には雨ばっかり降るんだろ?

Even when the sun is shining
太陽が出てる時でさえ
I can't avoid the lightning
僕は雷を避けられないんだろうね


Why does it always rain on me?
なんで僕には雨ばっかり降るんだろ?
Why does it always rain on....
なんで雨ばっかり。。。。

×

非ログインユーザーとして返信する