Forever more 和訳 パフ・ジョンソン Bouquet Puff Johnson


スマホでyoutubeが見れないときは記事をリロードしてください。
Forevermore


Puff Johnson      
(D.2013. Rest in peace.Puff Johnson  I Love her songs forever)
和訳:僕(bouquet)


When you close your eyes 
I hope you think of me
Just say the word
And I will be there for you
No need to hesitate
My love will be here always

あなたが目を閉じた時
私のことを想ってくれたら嬉しいわ
あの言葉を言って
そしたら私はあなたのためにそこにいるから
遠慮はいらないの
私の愛はずっとここにあるの


Forever more
You will be what I'm living for
And deep in my heart
There's a flame that burns just for you
And only you
Forever more

永遠よりも永く
あなたは私が生きるための存在なの
そして私の魂の深淵には
炎があって、あなたのために燃えているの
そうよ、あなただけのために
永遠よりも永く


When you need a friend
I'll be there till the end
Rain or shine
I'll be standing by your side
I'll never turn away
My love will be here always

友達が必要な時
私は最後まであなたのそばにいるわ
雨が降ろうとも晴れていようとも
私はあなたの味方であり続けるわ
決して裏切ったりしない
私の愛はいつだってここにあるの


Forever more
You will be what I'm
living for
And deep in my soul
There's a light that shines just for you
And only you
Forever more

永遠よりも永く
あなたは私が生きるための存在なの
そして魂の奥底には
光があってあなたのために輝いてる
そうよ、あなただけのために
永遠よりも永く


Oh
Never felt this way before
Until you made sweet love to me
You're the one my heart adores
The only man I need
Oh, forever

こんな風に感じたことは今まで無かったの
あなたが私に慈愛を芽生えさせたの
あなたは私の心が崇拝する唯ひとりの人
私に必要な唯ひとりの人
あぁ、永遠に


Forever more 
You will be what I'm longing for
And deep in my soul
There's a light that shines just for you
And only you
Forever more

永遠よりも永く
あなたは私の待ち焦がれる存在よ
そして魂の奥底には
光があってあなたのために輝いてる
そうよ、あなただけのために
永遠よりも永く

Forever more
永遠よりも永く

×

非ログインユーザーとして返信する