Arkansas 和訳 Chris Stapleton クリス・ステイプルトン Bouquet



Chris Stapleton - Arkansas (Live From CMT Awards / 2021)



Arkansas 和訳

Sing : Chris Stapleton
Writers : Christopher Alvin Stapleton / Mike Cambell
和訳 : Bouquet


Took a Nine Eleven 'bout a hundred and seven down a back road
ポルシェ911に乗り込んで およそ100と7マイル 南へと下道を走らせたのさ
Where the white river runs and the southern sun makes the kudzu grow
沿道にはホワイトリバーが流れ、南部の太陽はカッコンの蔓を生い茂らせている
And what I found in the Ozark mountains, I ain't ever seen
オザーク・マウンテンズで見たものは、今まで見たこともないもので
It sure does feel like you're sittin' on top of the world to me
それは確かに、世界の頂点にいるかのような気分だったぜ 俺にはな


Gotta get down, gotta get down to Arkansas
楽しまなきゃ、アーカンソーに行かなきゃ
Havin' so much fun that it's probably a little bit against the law
うんと楽しむんだ 羽目を外し過ぎる位にな
All the boys and the girls down there sure do know how to have a ball
南部の街の少年少女はみんな 楽しみ方を心得たもんさ
If you wanna get down, gotta get down to Arkansas
楽しみたいなら、アーカンソーに行かなきゃな


Well, we burned through the one light towns like a scaldеd dog
あぁ、俺たちは信号一つしかないような田舎の街じゃ、スケールデッド・ドッグ・レーシングよろしく、ケツに火がついた犬のように駆け抜けてたな
When we lit out of Fayettеville, they were callin' the hogs
ファイエットビルを出発するときには、コーリン・ザ・ホッグスの掛け声を浴びたっけ
We made a pit stop in Little Rock for some barbecue
ちょっと休憩で立寄ったリトルロックではバーベキュー料理を貪り
And when we hit West Memphis there were blue lights in our rear view
ウエスト・メンフィスの通りに出て、バックミラー覗いたら、ポリ公の青色灯が貼り付いてやがんの


Gotta get down, gotta get down to Arkansas
楽しまなきゃ、アーカンソーに行かなきゃ
Havin' so much fun that it's probably a little bit against the law
うんと楽しむんだ 羽目を外し過ぎる位にな
All the boys and the girls down there sure do know how to have a ball
南部の街の少年少女はみんな 楽しみ方を心得たもんさ
If you wanna get down, gotta get down to Arkansas
楽しみたいなら、アーカンソーに行かなきゃな


Gotta get down, gotta get down to Arkansas
楽しまなきゃ、アーカンソーに行かなきゃ
Havin' so much fun that it's probably a little bit against the law
うんと楽しむんだ 羽目を外し過ぎる位にな
All the boys and the girls down there sure do know how to have a ball
南部の街の少年少女はみんな 楽しみ方を心得たもんさ
If you wanna get down, gotta get down to Arkansas
楽しみたいなら、アーカンソーに行かなきゃな


Gotta get down, gotta get down to Arkansas
楽しまなきゃ、アーカンソーに行かなきゃ
Havin' so much fun that it's probably a little bit against the law
うんと楽しむんだ 羽目を外し過ぎる位にな
All the boys and the girls down there sure do know how to have a ball
南部の街の少年少女はみんな 楽しみ方を心得たもんさ
If you wanna get down, gotta get down to Arkansas
楽しみたいなら、アーカンソーに行かなきゃな


×

非ログインユーザーとして返信する