Adele - Easy On Me 歌詞和訳 アデル Bouquet

Easy On Me 歌詞和訳

Adele - Easy On Me (Official Video)


Easy On Me 歌詞和訳


Sing : Adele
Writeres : Adele Laurie Blue Adkins / Gregory Allen Kurstin
和訳 : 僕(Bouquet)


There ain't no gold in this river
この川に砂金なんてもうないの
That I've been washing my hands in forever
本当に長い間、この手で掬おうとしてきたけれど
I know there is hope in these waters
この流れのどこかには、きっと希望があるんでしょうね
But I can't bring myself to swim
でも、私はもう泳いでそこに行くことは出来ないの
When I am drowning in the silence
溺れてこの暗闇に沈んでしまった
Baby, let me in
ベイビー、許して下さい


Go easy on me, baby
私を許して下さい、ベイビー
I was still a child
私は幼稚で未熟だったの
Didn’t get the chance to
感じるきっかけもなかったの
Feel the world around me
厳しい現実の世界を感じてさえいなかったの
I had no time to choose what I chose to do
私の選択が本当に良いのか慎重に考える時間もなかったの
So go easy on me
どうか私を許して下さい


There ain't no room for our things to change
お互いに寄り添って物事を前に進める余地はもうないの
When we are both so deeply stuck in our ways
お互いに、自分のやり方に固執してつまづくだけ
You can't deny how hard I've tried
私は懸命に何とかしようとしたわ
I changed who I was to put you both first
私はあなた達を優先するように自分を変えたわ
But now I give up
でも、もう限界なの


Go easy on me, baby
私を許して下さい、ベイビー
I was still a child
私は幼稚で未熟だったの
Didn’t get the chance to
感じるきっかけもなかったの
Feel the world around me
厳しい現実の世界を感じてさえいなかったの
I had no time to choose what I chose to do
私の選択が本当に良いのか慎重に考える時間もなかったの
So go easy on me
どうか私を許して下さい


I had good intentions
強い意志もあった
And the highest hopes
大きな希望もあったけれど
But I know right now
でも今となってみれば
It probably doesn't even show
きっと思い出すことさえもないわね


Go easy on me, baby
私を許して下さい、ベイビー
I was still a child
私は幼稚で未熟だったの
Didn’t get the chance to
感じるきっかけもなかったの
Feel the world around me
厳しい現実の世界を感じてさえいなかったの
I had no time to choose what I chose to do
私の選択が本当に良いのか慎重に考える時間もなかったの
So go easy on me
どうか私を許して下さい

×

非ログインユーザーとして返信する