I'm not in love 和訳 bouquet


10cc - I'm Not In Love



I'm not in love 
song by 10cc
和訳:僕(bouquet)


I'm not in love
恋なんかじゃないよ
So don't forget it
だから忘れようとしたりなんかしない
It's just a silly phase I'm going through

笑い飛ばせる馬鹿げたことだし


And just because 
つまり
I call you up
君にこう言うよ
Don't get me wrong, 

誤解しないでくれって
Don't think you've got it made
君がそうさせたなんて思わないでくれって


I'm not in love, 
恋なんかじゃない
no-no

違うよ
(It's because)

だから。。。。


I like to see you, 
君に会えて良かった
but then again

でもなんて言うか
That doesn't mean you mean that much to me

それに深い意味があるわけじゃないよ


So if I call you, 
もし僕が電話しても
Don't make a fuss

心配したりなんかしないでね
Don't tell your friends about the two of us

友達に相談とかもしないでよね


I'm not in love, no-no
恋なんかじゃないよ 違うよ
(It's because)

だからそれは。。。


Be quiet, big boys don't cry
黙って、男は泣かない
Big boys don't cry
Big boys don't cry
Big boys don't cry
Big boys don't cry
Big boys don't cry
Big boys don't cry


I keep your picture upon the wall
壁に君の写真を飾ってるけど
It hides a nasty stain that's lyin' there
それは壁の汚れを隠すのに都合がいいからであって。。


So don't you ask me to give it back
だから、返してとか言わないで欲しい
I know you know 

分かるよね
it doesn't mean that much to me

そんな意味あることじゃないって


I'm not in love, no-no
恋なんかじゃないよ 違うよ
(It's because)
だからそれは。。。


Ooh, you'll wait a long time for me
あぁ、君が僕のことをずっと待ってくれるなら
Ooh, you'll wait a long time

あぁ、待ってくれるなら


Ooh, you'll wait a long time for me
あぁ、君が僕のことをずっと待ってくれるなら
Ooh, you'll wait a long time
あぁ、待ってくれるなら


I'm not in love
恋なんかじゃないよ
I'm not in love

恋なんかじゃ。。。。

×

非ログインユーザーとして返信する