"How deep is your love" 歌詞和訳 Bouquet


Bee Gees - How Deep Is Your Love (1977)
How deep is your love 歌詞和訳



Sing:Bee Gees
Writers: Barry Gibb, Robin Gibb, and Maurice Gibb
和訳:Bouquet(僕)



I know your eyes in the morning sun
朝日に、君の瞳の輝きを思う
I feel you touch me in the pouring rain
土砂降りの雨に打たれたなら、そっと僕に触れた君のぬくもりを感じる
And the moment that you wander far from me
君の歩みが、僕から遠ざかるなら
I wanna feel you in my arms again
君をこの胸で抱きとめられたらと何度も願う



And you come to me on a summer breeze 
新緑の匂い立つ風のようにやって来て
Keep me warm in your love and then softly leave
その愛で僕を包んでは、そっと優しくなでては行く
And it’s me you need to show 
僕こそがそうなんだ だから僕にだけ見せて欲しい



How Deep Is Your Love
君の愛の全てを
How deep is your love, How deep is your love 
君の愛の全てを 君の愛の全てを
I really mean to learn 
僕は本当のことを知らなくちゃいけない
‘Cause we’re living in a world of fools Breaking us down
だって、僕たちは馬鹿な奴らに足を引っ張られる世界に生きてるんだから
When they all should let us be
奴らが思うようにしようとしったて
We belong to you and me
僕たちは、奴らのものじゃない



I believe in you
僕は君だけを信じる
You know the door to my very soul
僕の本物の魂へと続く扉を君だけが知ってる
You’re the light in my deepest darkest hour
君は僕の暗黒の時を照らすただ一つの光
You’re my saviour when I fall
僕が倒れたなら、救えるのは君しかいない



And you may not think
君は思ってもみないかもしれない
I care for you
僕がそんな風に君を思ってること
When you know down inside
君が僕の心の奥底にあるこの思いを知ったなら
That I really do
僕の心からの思いを知ったなら
And it’s me you need to show
僕しかいないんだ だから僕にだけ見せて欲しい



How Deep Is Your Love
君の愛の全てを
How deep is your love, How deep is your love
君の愛の全てを 君の愛の全てを
I really mean to learn
僕は本当のことを知らなくちゃいけない
Cause we’re living in a world of fools Breaking us down
だって、僕たちは馬鹿な奴らに足を引っ張られる世界に生きてるんだから
When they all should let us be
奴らが思うようにしようとしったて
We belong to you and me
僕たちは、奴らのものじゃない 



And you come to me on a summer breeze
Keep me warm in your love
Then you softly leave
And it's me you need to show



How deep is your love?
How deep is your love
How deep is your love
I really mean to learn
'Cause we're living in a world of fools
Breakin’ us down
When they all should let us be
We belong to you and me



How deep is your love
How deep is your love
I really mean to learn
'Cause we're living in a world of fools
Breakin’ us down
When they all should let us be
We belong to you and me



How deep is your love
How deep is your love
I really mean to learn
'Cause we're living in a world of fools
Breakin’ us down
When they all should let us be
We belong to you and me





×

非ログインユーザーとして返信する