Wallflower 和訳 bouquet


Diana Krall - Wallflower (Session Off TV)


Wallflower

Sing : Diana Krall
Writer : Bob Dylan
和訳:僕(bouquet)


Wallflower, wallflower
壁の花よ、壁の花よ
Won't you dance with me?
僕と踊ってもらえませんか?
I'm sad and lonely too
僕も悲しくて寂しいんだ。
Wallflower, wallflower

壁の花よ、壁の花よ
Won't you dance with me?

僕と踊ってもらえませんか?
I'm fallin' in love with you

恋に落ちたみたいなんだ。


Just like you I'm wondrin' what I'm doin' here
君だってそうだろ ここでどうしようかと思ってる
Just like you I'm wondrin' what's goin' on

君だってそうだろ どうなるんだろうと思ってる


Wallflower, wallflower
壁の花よ、壁の花よ
Won't you dance with me?

僕と踊ってもらえませんか?
The night will soon be gone

夜はあっという間


I have seen you standing in the smoky haze
霞む煙の中に、君は立ってたんだ
And I know that you're gonna be mine one of these days

そして、もうすぐ君は僕のものになると分かってる
Mine alone

僕だけの君


Wallflower, wallflower
壁の花よ、壁の花よ
Take a chance on me

僕にチャンスを下さい。
Please let me ride you home

君を家まで送らせてください。

×

非ログインユーザーとして返信する