Do I Do スティービー・ワンダー 和訳 bouquet


The Voice UK 2013 | Matt Henry Vs Jordan Lee Davies - Battle Rounds 1 - BBC One


Do I Do
song Stevie Wonder
sing Matt Henry &other  in The Voice



When I see you on the street
君を通りで見かけたら
My whole body gets weak
僕は腰砕けになっちゃうよ
When you're standing in a crowd
人混みの中に君がいても
Your love talks to me so loud
君の恋バナに耳がダンボになる
Girl, do I do, what you do, when I do my love to you
愛しの君よ、するしかない、君はどうするの、僕の愛を伝えたら


When I hear you on the phone
電話で君の声を聞いたら
Your sweet, sexy voice turns my ear all the way on
甘くてセクシーな声で、ずっと耳がピーンとなる
Just the mention of your name
君の名前を口にするだけで
Seems to drive my head insane
頭がおかしくなっちゃうみたいだ
Girl, do I do, what you do, when I do my love to you...baby
愛しの君よ、するしかない、君はどうするの、僕の愛を伝えたら ベイビー
Sss..Mmm
Yes I got some candy kisses for your lips
イエス 君のリップにお似合いのキャンディーキスチョコをいっぱい買ったよ
Yes I got some honey suckle chocolate dripping kisses full of love for you
イエス 君への愛のいっぱいつまったハニーサックルチョコレート絞りのキスチョコをいっぱい買ったよ
Yes I got some candy kisses for your lips
イエス 君のリップにお似合いのキャンディーキスチョコをいっぱい買ったよ
Yes I got some honey suckle chocolate dripping kisses full of love for you
イエス 君への愛のいっぱいつまったハニーサックルチョコレート絞りのキスチョコをいっぱい買ったよ


My life has been waiting for your love
僕の人生は君の愛を待ち続けてる
My arms have been waiting for your love to arrive
僕の腕は、君の愛が届くのをずっと待ってる
My heart has been waiting
僕の心は待ち焦がれてる
My soul anticipating your love, love, love
僕の魂は予感してるよ、君のラブ ラブ ラブ



From the time that I awake
目が覚めた時から
I'm imagining the good love that we'll make
想像が止まらない、僕らの形どる素晴らしい愛の形
If to me your vibe can do all this
もし僕に、君のバイブが全部届くとするなら
Just imagine how it's going to feel when we hug and kiss
想像してみてよ、抱きしめてキスしたらどうなっちゃうんだろ
Sugar, do I do, what you do, when I do my love to you...all right
愛しい人よ、するしかない、君はどうするの、僕の愛を伝えたら 全てはうまくいく


Sss..Mmm
Yes I got some candy kisses for your lips
Yes I got some honey suckle chocolate dripping kisses full of love for you
Yes I got some candy kisses for your lips
Yes I got some honey suckle chocolate dripping kisses full of love for you


My life has been waiting for your love
My arms have been waiting for your love to arrive
My heart has been waiting
My soul anticipating your love, your love, your love


先日、取り上げたHold me in your heart キンキーブーツのローラ役のMatt Henryですが
彼はイギリスのオーディション番組から出てきた逸材のようです。
ファイナルでは敗れたみたいですけど、素晴らしいパフォーマンスなんで、目が釘付けになりました。
スティービーワンダーのオリジナルPVには伝説のトランペッター、デイジーガレスピーが出ててびっくりしました。でもスティービーのブルースハープのほうが刺さります。
本当にスティービーは天才ですよ。素晴らしい曲ばっかり。

Stevie.Wonder._.Do.I.Do

×

非ログインユーザーとして返信する