Purple Rain 和訳 bouquet


Prince - Purple Rain (Official Video)


訳:僕(bouquet)


I never meant to cause you any sorrow
君を悲しませたりなんかしない
I never meant to cause you any pain
君に決して辛い思いをさせたりしない
I only wanted to one time to see you laughing
僕はただの一度でいいから君の笑うのを見たかったんだ
I only wanted to see you
ただ見たかっただけなんだ
Laughing in the purple rain
君の笑うのを 紫色の雨に包まれながら


Purple rain, purple rain

紫色の雨、紫色の雨
Purple rain, purple rain
紫色の雨、紫色の雨
Purple rain, purple rain
紫色の雨、紫色の雨
I only wanted to see you
ただ見たかっただけなんだ
Bathing in the purple rain
濡れている君を 紫色の雨に包まれながら


I never wanted to be your weekend lover
僕は都合のいい恋人になりたかったんじゃない
I only wanted to be some kind of friend
僕は友達みたいな関係でも良かったんだ
Baby, I could never steal you from another
でも、君を誰かに盗られたくなんてない
It's such a shame our friendship had to end
僕らの関係が壊れるなんて酷すぎる


Purple rain, purple rain
紫色の雨、紫色の雨
Purple rain, purple rain
紫色の雨、紫色の雨
Purple rain, purple rain
紫色の雨、紫色の雨
I only wanted to see you
ただ見たかっただけなんだ
Underneath the purple rain
紫色の雨に打たれてる君を


Honey, I know, I know
愛しい人よ、わかってる、わかってる
I know times are changing
時はうつろう
It's time we all reach out For something new, 
僕らは新しい何かを掴む時だ

that means you too
君もわかるよね


You say you want a leader
君は頼れる人が欲しいって言うけど
But you can't seem to make up your mind
でも本心じゃないんじゃないかな
I think you better close it
その考えは止めにしなよ
And let me guide you to the purple rain
そして僕に付いてきてよ 紫色の雨に向かうから


Purple rain, purple rain
紫色の雨、紫色の雨
Purple rain, purple rain
紫色の雨、紫色の雨
If you know what I'm singing about up here
僕が何を歌ってるのかわかるんだったら、ここまで来て
C'mon, raise your hand
はやく、その手を僕に


Purple rain, purple rain
紫色の雨、紫色の雨
I only want to see you
僕はただ君を見ていたい
Only want to see you
ただ見ていたい
In the purple rain
紫色の雨に包まれながら

×

非ログインユーザーとして返信する