I Was Born To Love You 和訳 bouquet


Queen - I Was Born To Love You - 2004 Video
スマホでyoutubeが見れない場合は記事をリロードしてください
I Was Born To Love You
Song by Queen
訳:僕(bouquet)


I was born to love you
僕は君を愛するために生まれた
With every single beat of my heart
この胸を打ち鳴らして
Yes, I was born to take care of you

そう、僕は君を守るために生まれてきた
Every single day...

どんな時も


[chorus:]
I was born to love you
僕は君を愛するために生まれた
With every single beat of my heart
この胸を打ち鳴らして
Yes, I was born to take care of you
そう、僕は君を守るために生まれてきた
Every single day of my life

僕の人生をかける


You are the one for me
君は僕の運命の人
I am the man for you

僕は君の運命の人
You were made for me

君は僕のために生まれてきた
You're my ecstasy

君は僕の喜び
If I was given every opportunity

どんなことも許されるとしたら
I'd kill for your love

君の愛の為に全てを犠牲にする


So take a chance with me
だから僕に賭けてください
Let me romance with you

冒険しよう
I'm caught in a dream
夢見てるみたいだ
And my dream's come true

僕の夢は叶ったんだ
It's so hard to believe

本当に信じられない
This is happening to me

現実だなんて
An amazing feeling

とてつもない喜びに
Comin' through

満たされていく


[chorus]


I wanna love you
君を愛したい
I love every little thing about you

君の全てが愛しい
I wanna love you, love you, love you

君を愛したい、愛したい、愛したい
Born - to love you

生まれる 君を愛するために
Born - to love you

生まれる 君を愛するために
Yes I was born to love you

そう、僕は君を守るために生まれてきた

Born - to love you
生まれる 君を愛するために
Born - to love you
生まれる 君を愛するために
Every single day - of my life

どんな時だって 僕の人生の


An amazing feeling
とてつもない喜びに
Comin' through
満たされていく


[chorus]


Yes, I was born to take care of you
そう、僕は君を守るために生まれてきた
Every single day of my life
僕の人生をかける


Go, I love you babe
さぁ行こう、愛してる君よ
Yes I was born to love you

そう僕は君を愛するために生まれてきた
I wanna love you, love you, love you

君を愛したい、愛したい、愛したい
I wanna love you

君を愛したい
I get so lonely, lonely, lonely

君が恋しい、恋しい、恋しい

Yeah, I want to love you

あぁ、君を愛したい
Yeah, give it to me

あぁ、今すぐ来て

×

非ログインユーザーとして返信する