THE LOOK OF LOVE 和訳 bouquet

Diana Krall - The Look Of Love



THE LOOK OF LOVE
作詞 Hal David

作曲 Burt Bacharach


和訳:僕(bouquet)


The look of love
熱い眼差し
 is in your eyes
あなたの瞳から感じるわ
A look your smile
ほほ笑みからこぼれる眼差し
 can't disguise
隠すのは無理よ


The look of love
熱いまなざし
 is saying so much more 
感じてしまうの
than just words could ever say
どんな素敵な言葉よりもよ
And what my heart has heard, 
私の胸は高鳴って
well it takes my breath away
そうよ、息もできない
程よ


I can hardly wait to hold you, 
今すぐ抱きしめてほしいの
feel my arms around you
私のもどかしさ感じてるんでしょ?
How long I have waited
どんなに待ち焦がれてたか
Waited just to love you,
それはあなたを愛するためよ
 now that I have found you
やっと見つけたの


You've got the Look of love, 
愛には形があるの
it's on your face
あなたの顔に書いてあるわ
A look that time
いつまでもそうよ
 can't erase
消せはしないの


Be mine tonight, 
今宵 一つになりたいの
let this be just the start of so many nights like this
ここから二人の恋物語が始まるわ
Let's take a lover's vow and then seal it with a kiss
恋人たちがするように、誓いのキスをしましょう。


I can hardly wait to hold you,
今すぐ抱きしめてほしいの
feel my arms around you
私のもどかしさ感じてるんでしょ?

How long I have waited
どんなに待ち焦がれてたか
Waited just to love you,
それはあなたを愛するためよ
 now that I have found you
やっと見つけたの
Don't ever go
どこにも行かないで
Don't ever go
どこにも行かないで
I love you so
いつまでも愛してるわ





×

非ログインユーザーとして返信する