Uh Oh Feeling 和訳 bouquet

Brian McKnight - Uh Oh Feeling (Official Audio)

スマホでyoutubeが見れない場合は記事をリロードしてください。
Uh Oh Feeling

Song by Brian McKnight
訳:僕(bouquet)


So long is the night
なんて長い夜なんだろ
Without you by my side
君が隣にいない夜は
To feel you breathe So selfishly, oh mine
君の奔放な息遣いを感じてみる、あぁ君よ
Feeling come alive
気持ちを高ぶらせて
When I look into your eyes
君の瞳をのぞき込んだら
Feel you reach Way down deep inside
君の奥深くまで見えそうな気がする


You're my world (my only)
君は僕の全て(僕だけのもの)
You're my girl (my only)
君は僕のもの(僕だけのもの)
Everytime your lips meet mine
唇を重ねる度に
Girl, girl you give me that (you give me that)
あぁ君よ、君は僕に与えてくれる
You give me that
君は僕に与えてくれる
Uh-oh feeling
なんという気持ちだろ


Ohhhh
あ!
You make me ohhh
君は僕をあっと言わせる
And I'd never felt this way
こんな風に感じたことはなかったんだ


You've always find a way
君はいつも探し出してくれる
To brighten up my day
僕の人生を輝かせる方法を
Joy you bring
君のもたらす喜びは
Makes everything alright
全てをバラ色に変えていく
Everytime you call my name
君が僕の名前を呼ぶたびに
You'd always starts the flame
いつも火をつける
Up and down
頭のてっぺんからつま先まで
And all around my spine
そして僕の芯までも


You're my world (my only)
君は僕の全て(僕だけのもの)
You're my girl (my only)
君は僕のもの(僕だけのもの)
Everytime your lips meet mine
唇を重ねる度に
Girl, girl you give me that (you give me that)
あぁ君よ、君は僕に与えてくれる
You give me that
君は僕に与えてくれる
Uh-oh feeling
なんという気持ちだろ


Ohhhh
あ!
You make me ohhh
君は僕をあっと言わせる
And I'd never felt this way
こんな風に感じたことはなかったんだ
For you all the life I've paid
君のために僕の人生を捧げる
Baby all that I can say
いいかい僕が言えるのは
Is ohhh
あ!


You make me ohhh
君は僕をあっと言わせる
And I'd never felt this way
こんな風に感じたことはなかったんだ
Ohhhh
あ!
You make me ohhh
君は僕をあっと言わせる
And I'd never felt this way
こんな風に感じたことはなかったんだ
I-I'd never felt this way
こんな風に感じたことはなかったんだ

×

非ログインユーザーとして返信する