La La (Means I Love You) スウィング・アウト・シスター 和訳 bouquet

La-La (Means I Love You) - Swing Out Sister (1994)


スマホでyoutubeが見れない時は記事をリロードしてください。


La La (Means I Love You) 
song by Swing Out Sister 
和訳:僕(bouquet )



LA is a great big freeway
LAはスターダムへの道


Many girls have come to you
たくさんの女の子があなたのところにやってくる
With a line that was untrue

心にも無い台詞で言い寄ってくる
And you just passed them by

あなたは気にも留めてない


And now your innocent to whim
今のあなたの純粋さから気まぐれも
And their lies don't mean a thing

彼女たちの嘘も、意味なんて無いわ
Why don't you let me drive

なんで私に委ねてくれないの


I don't need a diamond ring
ダイヤの指輪なんていらないわ
Cause you prove your love to me when you say

だってあなたは私への愛を証明してるもの、それはあなたがこういう時よ
Sweet and mellow

優しくそしてなめらかに


La la la la la la la la la means I love you
ララララララララララ それはあなたが私を愛してるって意味よ
La la la la la la la la la means I love you

ララララララララララ それはあなたが私を愛してるって意味よ


Never thought
考えてもなかったわ
I'd meet a boyWho could bring me so much joy

こんなにたくさんの喜びをもたらしてくれる人に出会えるだなんて
You are the one for me

あなたが私の運命の人よ。


But let me take you in my arms
でも、私の腕の中に来てほしいの
Surround you with my charms

私の魅力に包まれて欲しいの
I'm sure that you will see

あなたは必ずわかるわ


The things that I'm saying are true
私が言ってることが本当だということ
This is the way that I explain them you

これが私を理解してもらう方法なの
Listen to me

聴いて


La la la la la la la la la means I love you
ララララララララララ それは私があなたを愛してるって意味よ
La la la la la la la la la means I love you
ララララララララララ それは私があなたを愛してるって意味よ
The things that I'm saying are true
私が言ってることが本当だということ

Now I'd bet to spend my whole life through
Loving you

私の全人生をかけるわ あなたを愛していくことに
Can't you hear me
聞こえなかったの?


La la la la la la la la la means I love you
ララララララララララ それは私があなたを愛してるって意味よ
La la la la la la la la la means I love you
ララララララララララ それは私があなたを愛してるって意味よ


La la la la la la la la la means I love you
ララララララララララ それはあなたが私を愛してるって意味よ
La la la la la la la la la means I love you
ララララララララララ それはあなたが私を愛してるって意味よ

LA is a great big freeway これは、サンホセへの道という曲の歌詞から引用されていると思う。
スターダムと表現したのは、この曲がそういうオーディションまたは養成所でのスターダムへの過程的なものの歌だと分析した。
この主人公は思い込みが激しいと思う。
と分析しました

×

非ログインユーザーとして返信する