At Your Best (You Are Love) 和訳 フランク・オーシャン Bouquet

At Your Best (You Are Love)

Frank Ocean: At Your Best (You Are Love) [Extended]


At Your Best (You Are Love)
Writers: Christopher Jasper / Ernie Isley / Marvin Isley / O'kelly Isley / Ronald Isley / Rudolph Isley
Sing : Frank Ocean
和訳 : 僕(Bouquet)



When I feel what I feel
自分の気持ちに素直になろうとすると
Sometimes it’s hard to tell you so
上手く君に伝えられなかったりする
You may not be in the mood to learn
君はそんな事は野暮だと思うかもしれない
What you think you know
分かりきったことを確かめようとすることが


There are times when I find
気づく時もあるんだ
You wanna keep yourself from me
君が僕との距離を取ろうとしてること
When I don’t have the strength
そしたら僕は力が無くなってしまう
I’m just a mirror of what I see
自分がただ見たものを写すだけの鏡みたいな無機質な存在に思えてしまう


But at your best you are love
君が一番輝くのは君が恋してる時
You’re a positive motivating force within my life
君の存在は僕の生き方を向上させる力になる
If you ever feel the need to wonder why
もし君がなんでそうなるのか知ってるなら
Let me know, let me know
示して欲しいんだ、示して欲しいんだ
Love
その愛で



When you feel what you feel
君が自分の気持ちに素直になろうとすると
It’s hard for me to understand
僕はよくわからなくなる
So many things have taken place before this love affair began
本当にいろんな事があるから この恋が始まる前から


But if you feel more like I feel
君が僕の気持ちを分かっているとするなら
Confusion can give way to doubt
僕の困惑した気持ちは、疑念へと繋がりかねない
For there are times when I fall short of what I say
だって僕は言いたいことを言えずにいる事がよくあるから
What I say I’m all about, all about
本当に大事な事を 本当に大事な事を


But at your best you are love
君が一番輝くのは君が恋してる時
You’re a positive motivating force within my life
君の存在は僕の生き方を向上させる力になる
If you ever feel the need to wonder why
もし君がなんでそうなるのか知ってるなら
Let me know, let me know
示して欲しいんだ、示して欲しいんだ
Love
その愛で




Tell me what it is
一体どういうことなのか教えてほしい
What it is, no need to make believe
そんなもの、信じる必要すらないだろう
Look beyond your world
視野を広げて世界を見渡すんだ
Try to find, find a place for me
見つけるんだ、僕のためにその場所を見つけて欲しい


But at your best you are love
君が一番輝くのは君が恋してる時
You’re a positive motivating force within my life
君の存在は僕の生き方を向上させる力になる
If you ever feel the need to wonder why
もし君がなんでそうなるのか知ってるなら
Let me know, let me know
示して欲しいんだ、示して欲しいんだ
Love
その愛で


Stay at your best baby
輝いていて欲しいんだ、ベイビー
Let me know, let me know
示して欲しいんだ、示して欲しいんだ

×

非ログインユーザーとして返信する