Feels Like Home 和訳 bouquet



スマホの場合、youtubeを見れないときは記事をリロードしてください。


Feels Like Home
Randy Newman's Faust (1995) 


 作詞:NEWMAN RANDY/NEWMAN RANDALL S 
 作曲:NEWMAN RANDY/NEWMAN RANDALL S
和訳:僕(bouquet)


Something in your eyes makes me wanna lose myself
あなたの瞳は、私を奪ってしまうの
Makes me wanna lose myself, in your arms
私は溺れてしまうわ、あなたの腕の中で
There's somethin' in your voice, makes my heart beat fast
あなたの声は、私をときめかせるの
Hope this feeling lasts, the rest of my life

こんな気持ちでずっといたいの、この先もずっと


If you knew how lonely my life has been
わかるでしょ、そうじゃなければどんなに寂しいか
And how long I've been so alone
どれだけ一人ぼっちなのか
And if you knew how I wanted someone to come along
わかるでしょ、そうじゃなければ、誰を待ち続けたらいいのか
And change my life the way you've done
そうよ、全てを変えたあなたのような人なんていない



It feels like home to me, it feels like home to me
私の場所だと感じるの、私の場所だと感じるの
It feels like I'm all the way back where I come from
どこからでも、ここに帰ってくるわ
It feels like home to me, it feels like home to me

私の場所だと感じるの、私の場所だと感じるの
It feels like I'm all the way back where I belong
どこに居ても、私はここに戻ってくるわ。


A window breaks, down a long, dark street
窓が割れる音、細長い暗い路地を下ったあたり
And a siren wails in the night

夜中にサイレンがけたたましく鳴ってる
But I'm alright, 'cause I have you here with me

でも平気よ、だって私にはあなたがいるから
And I can almost see, through the dark there is light

私には分かるの、暗闇の先に光があるのを


Well, if you knew how much this moment means to me
わかるでしょ、そうじゃなければそれが私にとってどんな時間なのか
And how long I've waited for your touch

あなたのぬくもりをどれだけ待ってるか
And if you knew how happy you are making me
わかるでしょ、そうじゃなければどんなにあなたは私を幸せにしてくれるのだろうとか
I never thought that I'd love anyone so much

もうこれ以上誰かを愛せないなんて思ったりしない


It feels like home to me, it feels like home to me
私の場所だと感じるの、私の場所だと感じるの
It feels like I'm all the way back where I come from
どこからでも、ここに帰ってくるわ
It feels like home to me, it feels like home to me
私の場所だと感じるの、私の場所だと感じるの
It feels like I'm all the way back where I belong
どこに居ても、私はここに戻ってくるわ。




Randy Newman - Feels like home

×

非ログインユーザーとして返信する