Kiss 和訳 プリンス Bouquet

Kiss

Prince - Kiss (Official Music Video)


Kiss
Writers : Prince Rogers Nelson

和訳 : Bouquet



Uh
You don't have to be beautiful
おめかししなくたっていい
To turn me on
僕を振り向かせるために
I just need your body, baby
そのままの君でいいんだ、ベイビー
From dusk till dawn
今宵から夜が明けるまでいて欲しい



You don't need experience
経験なんていらないんだ
To turn me out
僕に分からせるのに
You just leave it all up to me
ただその身を僕に預けてくれればいい
I'm gonna show you what it's all about
その全てを君に教えてあげる



You don't have to be rich to be my girl
着飾らなくたっていいんだ 僕の彼女になるために 
You don't have to be cool to rule my world
格好つけなくてもいいんだ 僕を夢中にさせるのに
Ain't no particular sign I'm more compatible with
特別な合図なんていらない 僕はぴったり合うんだ
I just want your extra time and your
君との特別な時間が欲しい そして君の
...Kiss
。。。キス



You got to not talk dirty, baby
品のない言葉を使うのはダメだよ ベイビー
If you wanna impress me
僕を好きにさせたいなら
You can't be too flirty, Mama
端ない振る舞いも駄目だよ ベイビー
I know how to undress me, yeah
僕をその気にさせるにはね イェィ。。



I want to be your fantasy
僕は君の幻想でありたいんだ
Maybe you could be mine?
きっと君は僕の幻想にもなれるよね?
You just leave it all up to me
ただその身を僕に預けてくれればいい
We could have a good time
僕たちは楽しめるはず



You don't have to be rich to be my girl
着飾らなくたっていいんだ 僕の彼女になるために 
You don't have to be cool to rule my world
格好つけなくてもいいんだ 僕を夢中にさせるのに
Ain't no particular sign I'm more compatible with
特別な合図なんていらない 僕はぴったり合うんだ
I just want your extra time and your
君との特別な時間が欲しい そして君の
...Kiss
。。。キス



Yes
Oooh
Aw
I think I wanna dance
踊りたい気分だ
Uh
Gotta, gotta, oh!
踊らなきゃ
Little Girl Wendy's Parade
(プリンスの曲の没タイトル)
Gotta, gotta, gotta
踊らなきゃ



Women, not girls, rule my world
大人の女なんだ、少女じゃなくって、僕を夢中にさせるのは
I said they rule my world
僕は夢中になりたいんだ
Act your age, Mama!
そう振る舞ってご覧よ ベイビー
Not your shoe size
大人になるんだ
(Not your shoe size)
大人になるんだ
Maybe we could do the twirl
きっと僕らは上手くやれる



You don't have to watch Dynasty
ダイナスティ(メロドラマ)を見る必要なんて無いんだ
To have an attitude (Uh)
愛憎のもつれを学ぶのにね
You just leave it all up to me
ただその身を僕に預けてくれればいい
My love... will be your food
僕の愛。。。 それは君の糧となるのさ
Yeah
イェィ。。



You don't have to be rich to be my girl
着飾らなくたっていいんだ 僕の彼女になるために 
You don't have to be cool to rule my world
格好つけなくてもいいんだ 僕を夢中にさせるのに
Ain't no particular sign I'm more compatible with
特別な合図なんていらない 僕はぴったり合うんだ
I just want your extra time and your
君との特別な時間が欲しい そして君の
...Kiss

。。。キス

×

非ログインユーザーとして返信する