I’ve Got A Crush On You 歌詞和訳 エラ・フィッツジェラルド Bouquet


ELLA FITZGERALD "I'VE GOT A CRASH ON YOU"



I’ve Got A Crush On You

Words:Ira Gershwin
Music:George Gershwin 
Sing : Ella Fitzgerald


和訳 : Bouquet


How glad the many millions
それは喜んだでしょうね
Of Timothy's and William's
数え切れないほどの男たちが
Would be, to capture me
私を口説いて、私をものにできたとしたなら
But you had such persistence
そんなお堅い私だったのに、あなたは本当に熱心に来てくれた
You wore down my resistance
次第にあなたは私のガードを緩めさせ
I fell, and it was swell
私はとうとう抗えなくなったの そしてそれは最高な出来事になったわ
You're my big and brave and handsome Romeo
あなたは愛おしい大きな背中で、勇敢で、ハンサムなロミオよ
How I won you I shall never, never know
どうしてあなたを射止められたのか 私には決して知る由もないわ
It's not that you're attractive
そうね あなたは人並み外れて魅力的ってわけでもないわね
But oh, my heart grew active
でも私ったら、私の心はときめいてしまうの
When you came into view
あなたのことを目にしただけで



I've got a crush on you, sweetie pie
あなたの虜なの、愛しい人
All the day and nighttime, hear me sigh
寝ても覚めても、ため息が出ちゃう
I never had the least notion
こんなに思い詰めることなんて今までなかったの
That I could fall with such emotion
張り詰めた気持ちでいっぱいなの
Could you coo, could you care
お願いがあるの、聞いてくれる?
For a cunning cottage we could share
可愛らしいコテージで一緒に住むのはどうかしら
The world will pardon my mush
世界はきっと私のロマンスを許してくれるわよね
'Cause I've got a crush, my baby, on you
だって、私は虜なの、愛おしい私のあなたに



Could you coo, could you care
お願いがあるの、聞いてくれる?
For a cunning cottage we could share
可愛らしいコテージで一緒に住むのはどうかしら
The world will pardon my mush
世界はきっと私のロマンスを許してくれるわよね
'Cause I've got a crush, my baby, on you
だって、私は虜なの、愛おしい私のあなたに

×

非ログインユーザーとして返信する